2012. július 26., csütörtök

Nicola Morgan | Látlak...

 Ahogy rátaláltam: Már régebben is kíváncsi voltam rá...
 Tartalom: Valaki követi Cat McPherson-t. Talán egy fiatal skizofrén? Vagy egy visszavonult, hóbortos tudós? Esetleg Cat volt barátja? Netán egy idegen? Akárki is az, tudja, hogy Cat retteg a rovaroktól. És ezt ki is használja, hogy megfélemlítse a lányt. Cat pedig könnyű préda, hiszen szinte mindent elárult magáról azon a közösségi oldalon, amelyről a szülei letiltották. A lány bár tehetséges sportoló, nehezen viseli a kötelezettségekkel járó feszültséget. Ám eljön a pillanat amikor az életéért kell futnia...
 Vélemény: Ebben a könyvben megvolt minden amit vártam tőle! Sokszor éreztem tőle magam szomorúnak néhol akár feszültnek is. Ebben a műben nem bántam, hogy némely résznél nyomaszt. Mert ezt vártam tőle! Összességében tetszett a könyv, bár néhol Cattel nem tudtam megbarátkozni. Sokszor téptem a hajamat miatta: folyton azt hitte körülötte forog a világ és emellett rettenetesen hülye! Miért nem tudott szólni a szüleinek a Fizzi-ről?! De most visszatérve a könyvre: nagyon tetszett ahogy az író mozgatta a szálakat egy percig sem voltam biztos az ellenség személyében, a vége pedig teljesen ledöbbentett. A kedvenc részem az üldözős jelenet volt.
 Szavazat: 5/3,5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése